Za povećanje libida i bolji seks trenirajte redovno

Impotencija

Erektivna disfunkcija često je rani pokazatelj lošeg zdravlja srca i krvnih sudova, otkrila je studija američkog Koledža za kardiologiju. Ali, jedan od najlakših načina očuvanja zdravlja srca je seks, koji popravlja cirkulaciju, jača srce i popravlja kondiciju. Takođe, kako bi bili u “kondiciji” za seksualne igrice treba se redovno kretati kako bi arterije proizvodile hemijski spoj koji olakšava postizanje erekcije

Za podsticanje strasti i više seksualnih uživanja počnite redovno da vežbate. Većina ljudi oseća najjači nagon odmah posle jačih fizičkih aktivnosti

Ponekad se pitate kako da unesete malo više seksualnih aktivnosti u krevet, a to je tak lako samo počnite malo da vežbate.
Rezultati redovnog vežbanja su različiti i uvek delotvorni na zdravlje, a uključuju bolje raspoloženje, više snage i jači osećaj privlačnosti. Zanimljivo je da fitnes ili bilo koji trening na kom se preznojite utiče na libido i podstiče seksualnu akciju. Vežbanje osim što povećava fizičku kondiciju jača i seksualnu želju.

Trening povećava seksualnu želju

Prema istraživanjima skoro polovina anketiranih ljudi kaže da su veća telesna snaga, vitkije telo i zategnuti mišići odličan podsticaj za redovno vežbanje. Čak 75 procenata ispitanika kaže da redovni kardio ­treninzi povećavaju seksualnu želju i telesnu spremnost za češće seksualne odnose, što poboljšava seksualni život. I muškarci i žene kažu da osećaju najveće seksualno uzbuđenje i raspoloženje za seks odmah nakon vežbanja.
Nivo telesne spremnosti utiče na lični osećaj privlačnosti (za drugi pol). Telesna aktivnost podstiče stvaranje endorfina u mozgu, a oni opuštaju i poboljšavaju raspoloženje.

To su osnovni preduslovi za mentalno stanje u kom se postiže potpuno seksualno uzbuđenje. Ipak, to ne znači da su redovni treninzi jedini preduslov za postizanje seksualnog zadovoljstva. Radi se o tome da je užitak u seksu veći kada osećate i fizičke i mentalne koristi tokom aktivnosti. Telesna spremnost i dobar izgled takođe podiže samopouzdanje. Naprosto zračite sigurnošću, zbog čega ste partneru još privlačniji.

Bilo da vam je cilj da smršate ili poboljšati izdržljivost u seksu, kardiovaskularne vežbe treba da budu  deo rutine. One se odnose na trčanje, vožnju biciklom, hod na traci, vežbe na steperu i sve slične vežbe koje ubrzavaju rad srca.

Ukoliko želite da probate i neke preparate za potenciju, to možete pogledati ovde – preparati za potenciju.

Ostavite odgovor